donderdag 17 februari 2011

Kleine meesterwerkjes

Ik vind het leuk om af en toe internet af te struinen op zoek naar mooie dingen, van bijzondere haakkunst tot mooie sierraden, van schilderkunst tot leuke knopen.
Vandaag kwam ik een kruising tussen de laatste drie tegen. Laura Walker maakt namelijk knopen die zo mooi zijn, dat het sierraden worden.




Ik ben ontzettend enthousiast, en zou het liefst haar voorraad opkopen.
Gewoon om bij de collectie knopen en kralen te leggen en er regelmatig even naar te kijken, om ze vervolgens terug te leggen in de letterbakken die ik gebruik om mijn schatten te ordenen om ze nog mooier te maken.
De meeste dingetjes in die letterbakken krijgen een nieuwe plek aan een gehaakt (POPPETJE), een paar babyslofjes of op een rokje, maar deze knopen zou ik hooguit aan een leren veter om mijn nek hangen, denk ik. Gelukkig maakt ze ook broches van deze prachtige knopen. Ze zijn te mooi om aan een bloesje te zetten!

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!