vrijdag 10 februari 2012

Zin in de lente

Het blijft koud, en hoewel ik hou van de witte wereld die hoort bij sneeuw, begin ik het minder leuk te vinden.
Het lijkt me gewoon eens lekker om dikke knoppen in de bomen te vinden, en die dan in de gaten te houden omdat ze elk moment kunnen veranderen in frisgroene blaadjes...
Niet meer bij de kachel, maar op het dakterras... Bloesem in de perenboom van de buren...
Ik droom lekker weg, terwijl ik met frisgroen garen een shawl haak!



It is freezing, still.
I like the white world that comes with snow, but I'm not enjoying it as much as I did.
I would love to find fresh green leaves, leave our heater and sit outside in the sun, blossem...
And so I dream about spring, while I crochet with the prettiest fresh green yarn and watch the tulips!

5 opmerkingen:

  1. Als ik de weersvoorspelling zie van de komende weken dan blijft het helaas bij dromen. De kleur groen is erg mooi en doet inderdaad denken aan de lente. Wie weet, als de sjaal af is zijn de temperaturen wat hoger en voelt het vanzelf alsof het al een beetje lente is. Fijn weekend, Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, tulpen, ik sleep ze ook telkens weer naar huis. Het blijft voorlopig inderdaad bij dromen over een drankje drinken op een terras en wandelingen in de lentezon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige groene garen voor een sjaal! Echt appeltjes groen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!